Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skvělý článek. Těším se na další. Večer si přečtu ty předchozí.R^R^:-)

0 0
možnosti

Írán - země s tak krásnou a bohatou historií. Je mi líto v jakém je nyní stavu.

1 0
možnosti

R^ Skvělý článek, souhlasím s ním. Z Iránu strach nemám a vždy když mi lidé říkají jak je hrozně nebezpečný tak odpovídám otázkou "Kdy Irán naposledy napadl jinou suverénní zemi ? " Článek po právu patří do výběru, Vám karma a pište dál, budu se těšit na další blogy :-)

1 0
možnosti

Iran ma se zahranicim velmi spatne zkusenosti. Tak jako Cina. Iran by si mel z Ciny vzit priklad. Starat se o sebe a neplest se do veci, po kterych mu nic neni. Smesna je ta historie s tou atomovou bombou. Do dnes nevim o co pri te afere slo. Co by chtel Iran s ni delat? Dat ji do muzea a ukazovat ji turistum? Iran muze byt velmoci pokud pochopi, ze je to mozne jen kdyz bude ekonomicky prosperovat.

0 0
možnosti

P48e95t44r 40U24h61e35r

30. 7. 2015 17:13

Dobře a srozumitelně napsáno...

3 0
možnosti

J37a11r60a 23R32a18n27k

30. 7. 2015 17:34

Vynikajici blog, mam nekolik pratel Irancu, nekteri jiz zde v Kanade narozenych, dohoda zde mela velice pozitivni ohlas, ctu rada iranske autory a vetsinou nesmeli byt doma vydavani, jako na priklad Erin Shebadi, ktera si svuj aktivismus odsedela ve vezeni, jako prvni iranska soudkyne a bohuzel si tehdy nesmela jet ani pro Nobelovu cenu....otvira se tim nova epocha, kterou urcite kazdy uvitaR^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.