Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Článek jsem nečetl. Jen k té poslední fotce.

I já měl za to že je to bojovník Opoziční Syrské strany. Těmhle lidem palec nahoru R^

0 0
možnosti
Foto

Jak říká link v angličtině, pan hrdina nechal rodinku v Sýrii nebo Turecku, jede sám (Holandsko je od Sýrie jak kdyby kamenem dohodil), poté je dá přivézt a  m o ž n á  se vrátí do Sýrie. Možná. Kdo miluje svou zemi, tak ji ve válce neopustí ani na krok. Můj palec nahoru mají lidé jako Profesor Chalíl Asad a Kurdové.

0 0
možnosti

Když jste tak "zasvěcená", proč v těch prvních osmi případech máte jen mladé muže? Kde máte kojence, děti, ženy, starce a dokonce invalidy? Těžko pak můžete u rozumně přemýšlejících lidí vyvolat dojem, že jen nefabulujete, protože i tyto skupiny jsou tam zastoupeny poměrně početně (budiž s vyjímkou jednotlivců kojenců a invalidů).;-)

2 0
možnosti
Foto

Odpovím Vám svým textem: 2 - Můj výčet NEMŮŽE být brán jako reprezentativní vzorek. Jsou to lidé, se kterými mě život náhodou seznámil, proto je tato zkušenost striktně OSOBNÍ. Možná jiný člověk bude znát jiné migranty a uprchlíky. Nakolik jste zasvěcen vy? Kolik jich znáte osobně? Jak dobře znáte legislativu? Napište nám take Vaše zkušenosti, ať se poučíme více.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za link. Opraveno. Nakolik jste Vy zasvěcen do problematiky? Kolik jich znáte?

0 0
možnosti

Moc pěkné čtení.R^ O vannak magyar ?

0 0
možnosti
Foto

Jsem produktem rakouskouherské monarchie :-)

1 0
možnosti
Foto

Karma, naprosto zasloužená. R^

Jen bych položil větší důraz na obrovský rozdíl mezi imigranty z dřívější doby a současnou vlnou imigrace. Rozdíl v podstatě té imigrace, v důvodech. Já se totiž domnívám, že dřívější imigranti se zaslouží toto označení. Současná masová imigrace je podle mne organizovaná a motivovaná bojem proti nevěřícím. Určitě má přinést chaos a zmatek, pronikání aktivních i spících agentů a teroristů a hlavně - naplňování formy boje proti jinověrcům prostřednictvím vagin pravověrných žen.

0 0
možnosti

Pavle  ahoj.:-P Včera patolog  / horror mortis /, dnes sexuolog,zítra....

kosmonaut ? Z toho si nic nedělej, já také někdy /?/ píši pěkné

hovadiny.....Ta Silvia to je ale  hlava,co ? Chtěls upoutat její pozornost,co ?:-P No my dva už ale patříme do šrotu. Silvia se stejně neozve. Máme to marné.;-D

1 0
možnosti

Výborné. Jen poznámka k té integraci. U válečných uprchlíků není nějaká asimilace nutná, protože se u nich očekává, že po skončení konfliktu se zase vrátí zpět do své původní země, stejně tak není nutné řešit jejich zařazení na trhu práce (pokud je tedy nechceme něco naučit v rámci pomoci, aby se mohli lépe uplatnit doma, případně pokud není zrovna opravdu akutní nedostatek pracovních sil v nějakém nekvalifikovaném oboru). Ekonomičtí uprchlíci tu nemají samovolně co dělat vůbec. Ty si má každá země vytipovávat na základě svých vlastních potřeb, takže jejich integrace na trhu práce je cílená a bezproblémová, a zde se s nutností jejich asimilace dá počítat. Ovšem zase pozor, abychom takto "nevyzobávali" elitu těch chudších zemích, které se tak budou stávat ještě chudšími. Nakonec asi zjistíme, že úplně nejlepší je, když se nikdo nikam nepřesouvá, nikam nestěhuje, a když už, tak pouze na krátkou dobu a brzy se zase vrací nazpět...

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, nicméně žijeme (zatím ještě) v globalizovaném světě (možná se to brzy změní, jak míní tento pán http://ekonomika.idnes.cz/svet-prechazi-od-globalni-k-lokalni-ekonomice-rozhovor-milan-zeleny-1gm-/ekonomika.aspx?c=A150902_115703_ekonomika_map1) takže e-migrace, nebo i-migrace postihuje téměř všechny země. Syrský konflikt trvá už cca 4 roky. Živit miliony lidí celé roky nezvládá už ani OSN (http://zpravy.aktualne.cz/osn-vola-o-pomoc-dochazeji-ji-penize-na-pomoc-uprchlikum/r~4f266696554c11e5b605002590604f2e/).

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.