Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, naprosto zasloužená. R^

Jen bych položil větší důraz na obrovský rozdíl mezi imigranty z dřívější doby a současnou vlnou imigrace. Rozdíl v podstatě té imigrace, v důvodech. Já se totiž domnívám, že dřívější imigranti se zaslouží toto označení. Současná masová imigrace je podle mne organizovaná a motivovaná bojem proti nevěřícím. Určitě má přinést chaos a zmatek, pronikání aktivních i spících agentů a teroristů a hlavně - naplňování formy boje proti jinověrcům prostřednictvím vagin pravověrných žen.

0 0
možnosti
OF

Pavle  ahoj.:-P Včera patolog  / horror mortis /, dnes sexuolog,zítra....

kosmonaut ? Z toho si nic nedělej, já také někdy /?/ píši pěkné

hovadiny.....Ta Silvia to je ale  hlava,co ? Chtěls upoutat její pozornost,co ?:-P No my dva už ale patříme do šrotu. Silvia se stejně neozve. Máme to marné.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Ondro, nechtěl jsem upoutat její pozornost, opravdu ne, to není můj styl. :-)

Vážně mne zaujal její text, zejména, když se sama považuje za insidera. Její názory a hodnocení jsou dost dospělé.

Ale jo, občas rád zabrousím do různých oblastí. Ten obrázek dítěte mne nadzvedl, zejména pak jistá diskutérka, která mne označila za (přesně si nepamatuji) nechutného, že se tím zabývám. Já se však opravdu domnívám, že to dítě nebylo mrtvé a je to podvod se vším všudy.

Přeji hezký den. :-)

0 0
možnosti
OF

Není nad demokratickou diskusi.Každý jsme nějaký a všichni jsme děti boží. Amen.

0 0
možnosti
Foto

Výměnu názorů já rád. Jenže ta se moc často nevyskytuje. :-/

0 0
možnosti
Foto

Mrtvé dítě zemřelo, protože jeho táta - hyena č.1 - chtěl nové zuby zdarma v Německu, navzdory tomu, že v Turecku klidně žili od r 2012. Hyena č. 2 novinář, co to nafotil a nasdílel z uměleckých úhlů bez rozostření. Hyena č. 3, která jeho smrt háže za vinu nám všem. Mrtvé dítě je mrtvý člověk a je to tragedie jako všechna ostatní nesmyslná úmrtí dospělých i seniorů bez rozdílu, jenom to působí více na city z důvodu uvolnění hormonu dopaminu, který způsobuje vzbuzení ochranitelských reflexů. Promiňte za cynismus, musím vyvažovat emocionální vydírání.

1 1
možnosti
Foto

Proč bych se neozvala. Občas jsem I v práci a nestíhám.

0 0
možnosti
Foto

To, čeho jsme svědky je růst vlivu wahhábistického islámu v celém světě, i předtím relativně umírněné země jako Indonézie postupně utužují oprátku a zpřísňují pravidla, zavádějí šaríu. Ten, kdo hodí nejvíce žetonů do jukeboxu, toho písničku všichni zpívají. V Íránu tohleto proběhlo před 36 lety a nyní je velká část tamní běžné populace jedna z nejvíce sekulárních v regionu. Ale o tom jsem psala jinde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.