Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavý článek R^

To rozdělení Osmanské říše se opravdu moc nepovedlo, ale obávám se, že to klubko blízkovýchodních vztahů je tak zašmodrchané, že se těžko nějaká širší dohoda objeví...

A s tím adžamem jsem si myslel, že je to jakýkoliv ne-arab. Ono se to vztahuje jen na Peršany?

0 0
možnosti
JR

J62a79r62a 25R47a84n59k

12. 1. 2016 0:34

Ve skupine popravenych mel byt i Nimruv synovec, pouze 15 lety, ten mel byt ukrizovan, docetla jsem se, ze jeho jmeno mezi popravenymi nebylo a stale podepiseujeme petice a posilame penize na AI.

Ale s tim popravovanim v Cine nemate pravdu - popravovanych Falun Gong jsou kazdy rok deseti tisice. A jen diky svym zdravym organum.....

0 0
možnosti
PU

P33e83t91r 69U41h96e81r

11. 1. 2016 13:48

Jste dobrá a velmi dobře píšete :-)

1 0
možnosti
Foto

Mnozí Íránci se ani po 1400 letech nemůžou smířit s tím, že velká starověká Persie padla za oběť hordě polovzdělaných beduínů z pouště. který jim do země navíc přivlekla islám. ...............a nam se tady nekdo divi, ze sem nechceme ani islam ani muslimy.

3 0
možnosti
PK

P18e86t40r 63K86ř42í77ž

10. 1. 2016 23:58

Velmi mne zajímá, kam dospěje Saúdská Arábie v příštích letech. Četl jsem, že saúdsko-arabský rozpočet skončil s deficitem 98 miliard US $ - to se zdá neuvěřitelné. Kdyby Arabové neměli ropu, žili by ve stanech na poušti a jezdili na velbloudech. Co se ale stane, když cena ropy zůstane stále nízká? Na světě bylo objeveno značné množství nových nalezišť. Následkem roztávání ledovců budou těžitelná např. ta u Grónska. K těm cituji: "Jestliže se bude pevninský ledovec na západním pobřeží Grónska rozpouštět i nadále tak dramaticky a nezastaví se ani ústup mořského ledu, poklesne cena výroby jednoho barelu pod dvacet dolarů". A dále: "Každý obyvatel ostrova by mohl být desetkrát bohatší na ropu než Kuvajťan" (http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/155114-tajici-ledovce-odhaluji-v-gronsku-obri-zasoby-ropy-i-zlata.html). Ani zdaleka přitom nejde jen o Grónsko, bohatých nalezišť je již známo mnoho.

Co pak bude se Saúdskou Arábií, s wahhábismem, se šířením islámu (za které Saúdové neváhají utrácet miliardy dolarů ročně)? To se to šíří, když Saúdové staví jednu mešitu za druhou, platí imámy a propagandu v Evropě, Severní Americe, Africe...

1 0
možnosti
OP

Já četla, že jejich rozpočet sice skončil s deficitem, ale že mají nastřádány rezervy na hodně let

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.