Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

Žil jsem v Práglu 89 - 97 a byly to moc pěkný roky. Když jsem pak Prahu po pár letech zase navštívil, spěchal jsem pryč a měl jsem z teho dva dny depku. No jo, co naděláte?

0 0
možnosti
Foto

K96a78r65e61l 78R60a73d51a

29. 6. 2016 12:15

Rozumím Vám a souhlasím. Sám jsem kdysi odmítnul moderní byt na Chodově, protože bydlení v maličké garsonce na Starém městě mělo své kouzlo. Když začaly ty převratné ,,modernizace", raději jsem utekl daleko na venkov.:-(

0 0
možnosti
KJ

K45a65r58e73l 83J43a59n66d95a

26. 6. 2016 18:11

Kde jste sebral ta "fakta" o památkách? Jsem si jist, že jste si je vycucal z prstu. A vůbec, kde berete tu odvahu říkat o Češích, že jsou nejhloupější národ? Snad "podle sebe soudím tebe"?

0 0
možnosti
Foto

A78l35e15š 50P15r94a95g85e64r

26. 6. 2016 14:45

hmmm, je to po celé světě, velký žerou ty malé, nevím, jak tomu zabránit bez kapitálu...

0 0
možnosti
OP

O66n67d22r94a 30P92e11š54e39k

25. 6. 2016 21:45

Moc mě mrzí jako obyvatele této části, že se dějí kolem nás takové věci. Bohužel jsem dnes a denně svědkem, kdy se mafie, podsvětí a podobné věci lehce účastní např. Vámi popsaných zvěrstev a pak normální lidé si nemůžou udělat ani okna, protože sice jsou nefunkční ale památkově chráněná. A tak mezitím, co doplácíte na svou poctivost a hledáte kompromis s památkáři, v sousedním domě (podotýkám je to architektonicky stejný dům - komplex 3 budov) si vesele vyměňují okna nejen bez oznámení památkářům , ale tak nějak se neobtěžovali to oznámit nikomu. Na co taky.... A příslušné úřady? Proč by se o to zajímaly....

Ale dokud bude starostou Prahy 1 ten kdo je, tak bohužel...

0 0
možnosti
MB

M27a78r16e45k 38B67o98t27á48n

25. 6. 2016 16:28

Zeptat se v Praze na směr, tak to musím zkusit alespoň 5 krát, než narazím na domácího. Za svůj život jsem delší dobu žil v mnoha velkých světových městech a i když je tam "úžasně", užívám si život na malém městě, kde je do lesa kousek a kde mě lidé neuspěchaně a nenadutě odpoví na pozdrav.

4 0
možnosti
Foto

krásně jste popsal proč mám rád Nymburk a Poděbrady

0 0
možnosti
Foto

to se nedá nic dělat, současný systém takto funguje. na tato drobná darebáctví si musíme zvyknout !

0 0
možnosti
OP

O54n48d27r71a 88P76e81š15e77k

25. 6. 2016 21:39

A to je přesně ten přístup proč se malá darebáctví tolerují natolik až jsou z nich velká darebáctví... už jste to podepsal?

2 0
možnosti

Praha 1 není pro Pražany už dlouho, bohužel už není ani pro turisty, kteří oceňovali Genius loci tohoto města, je to jen turistický Disneyland. Praha už přitahuje pouze batůžkáře, asijské turisty a pivní skauty z Anglie, ale i pro ně už je drahá a přesunují se do Pobaltí. Já jsem se po 25-ti letech bydlení v Praze 1 musela také vystěhovat, přestože mám starou Prahu moc ráda, stýská se mi, ale nelituji.

Praha 1 bohužel opravdu není místo k žití pro Pražany.

12 1
možnosti
KT

Z Male Strany jsem se odstěhovala už před delší dobou a těžce jsem to nesla. Dnes jsem šťastná, že jsem k tomu byla z rodinných důvodů donucena. Utrápila bych se tam, zatímco nyní žiju ve velké zahradě a je mi blaze.

2 0
možnosti
JH

J24a73n 54H59u10r98k51a

25. 6. 2016 4:38

jsme nejhloupější národ na planetě to co si zde dovolují tzv. podnikatelé jsem nikde na zěměkouli neviděl k zemi jde naše historie ze země naše bohatství cizincům a pokuty a sankce jsou tak směšné jako nikde v cililizovaných zemích (kde se klepou strachy jen pomyšlením na památkový úřad...seberou celý majetek napřkl.Německo,Rakousko celé rodině a soudíte se o každý cent...roky) tady zmizí památkově chráněný klášter z 8 stol. a pokuta je do 100000...je tady evropsky chráněná rezervace? nic nebrání jí z druhé strany vytěžit o 2.5 km ročně za pokutu 35000 kč...vždyť na úřadech máme ty správné lidi

3 3
možnosti

Spíše si myslím, že máme stejně hloupé internetové kecaly, jako všude na světě. Kdysi dávno jsem si myslel, že jsme také národ, který má nadprůměrné množství lidí, kteří jsou totálně bez sebevědomí a jediné co umí, je nadávat na všechny okolo a na čecháčky. Pár lidí z Evropy mi řeklo, že v jejich zemích to vypadá podobně.

9 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.