Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Paní Vlková, Iran má 80 mln lidí, je to perspektivní trh, až pominou ekonomické sankce.Přečtěte si článek autorky o Iranu,a pochopíte , že to má v hlavě srovnáno.

A tak na okraj, já mám polské školy, polsky už ale neumím a česky jsem se ještě pořádně nenaučil.Ale zdá se, že si můžeme podat ruce,to vaše velké P a F ve vašem příspěvku volá do nebe.Pokud jste chodila do maďarské školy,tak se omlouvám.

;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Já bych se moc neřehtal. V tom Vašem krátkém exposé máte jen tak zběžným náhledem 13 chyb.

1 0
možnosti

Zaměstnankyně jedné ze tří největších firem na světě a a má problém s penězi. Nějak to nepobírám. Špatně Vás platí?

1 0
možnosti
OF

Mohla byste mě učit po skypu maďarsky ?

Každá koruna dobrá.Mám i nějaké zloté.

Bor es buzat kivanok.:-P

0 0
možnosti

A forinty by nebyly? ;-D

0 0
možnosti
Foto

J67a26n26a 93M83a12j55o31v61á

27. 8. 2018 23:47

Jo. A to je jeden z důvodů, proč jsem dizertaci vzdala a našla si "jiné hračky". Ale je pravda, že jsem věděla, že v akademickém prostředí zůstat nemůžu a tedy ani nechci.

A zcela nestydatě vám závidím jazykový talent.

0 0
možnosti
Foto

H71a20n88a 33V42l36k10o83v80á

27. 8. 2018 18:41

A ještě pro ty "intelektuály" co se tak ofrňují nad dělnickým původem...

Pracuji jako plavecká trenérka. Jako taková šéfuji povětšinou vysokoškolákům - brigádníkům ve své plavecké škole.

Cítím se být kvalitní a jako taková sleduji vývoj - včetně četby diplomových prací na Pedagogických fakultách a Fakultách sportovních studií.

A musím říct že to co do své bakalářské či dokonce magisterské práce objevně zapíšou budoucí absolventi, znají moje instruktorky a instruktoři od 16 let kdy u mne jako pomocníci začínají....

Skutečně nového jsem v těchto pracích nenalezla nic. Zato v denní práci svých zaměstnanců objevuji drobnosti...které předávám dál...a za pár let je najdu v nějaké bakalářské práci....

1 0
možnosti
PL

P98e24t67r 89L58a62n10g91e93r

27. 8. 2018 16:44

Docela vás chápu a držím palce. Jak je vidět níže, dělnický původ má stále navrch před pracující inteligencí.

1 0
možnosti
Foto

H73a60n41a 48V64l63k54o43v86á

27. 8. 2018 18:19

Nejsem dělníkem nicméně schopné řemeslníky potřebuji skutečně častěji než výzkumníky nesmrtelnosti chrousta...

1 0
možnosti
ZJ

Doktorantů jak nakakáno, na klempíře nenarazíš.

A ta témata dizertaček. Především na univerzitách. To je pošušňání.

1 0
možnosti
PL

P13e36t88r 51L77a70n32g82e86r

27. 8. 2018 16:40

Můžete si to myslet a můžete to i sdělit, ale v tomto konkrétním případě jste raději mohl taktně mlčet. Nebo jste přečetl jen nadpis?

1 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.