Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J77a46r41a 45R68a91n94k

16. 12. 2015 23:12

R^R^Diky, nedavno jsem poslouchala na CBC radiu kratky rozhovor s nim za recenzi na knihu:

http://www.amazon.com/An-Iraqi-Paris-Samuel-Shimon/dp/9992142294

0 0
možnosti

Úžasně otevřený pán. Fandím mu a všem Arabům přeju, aby se z té mizérie dostali.

1 0
možnosti

J94a23r28a 95R37a85n55k

16. 12. 2015 23:13

Preji vsem lidem dobre vule, aby se nenechali zfanatizovatVR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.