Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma.R^ Tohle podepisuji! Jen na okraj - uměle snižovaná hodnota koruny tu není kvůli tomu, aby se exportérům lépe vyváželo, ale aby na tom bankéři vydělali... bohužel...

0 0
možnosti

Také jsem nad cenou ovoce i zeleniny stala tento týden s úžasem;-(

1 0
možnosti

Tu dvojitou skotskou vám chválím. :-) R^

0 0
možnosti

Jednoducha odpoved.

V Nemecku nikdy nebyl ministrem financi Miroslav Kalousek.

1 3
možnosti

Kalousek tady někdy určoval ceny v obchodních řetězcích ?

3 0
možnosti
Foto

Mě nejvíc fascinuje, že zemědělci si stěžují na nejnižší výkupní ceny mléka a mléčné výrobky jsou pořád nahoru a máslo je dvakrát dražší, jako loni.. U té zeleniny je naštěstí možnost si koupit tu karotku, cibuli, brambory, zelí, červenou řepu, u tohoto sortimentu ceny jsou docela OK..

0 0
možnosti

Jestli to nebude tim, ze u mleka od leta vzrostly vykupni ceny o tretinu?

0 3
možnosti

Já to naštěstí nejím,ale zrovna mi dnes někdo říkal, že 250g cherry rajčat za 60,- Kč to si snad může koupit jen blázen :-o

0 0
možnosti
Foto

Pokud budete autorko lpět právě na zvýšené konzumaci rajčat, lilků a salátu, máte-li na mysli právě hlávkový, tak vysoký obsah draslíku v této zelenině ukrytý (bez ohledu na její poněkud šokující vysokou prodejní cenu), vám může způsobit infarkt.

1 0
možnosti
Foto

K65a42r11e44l 52M60á63d11l46e

30. 1. 2017 16:28

Něco podobného se před plus mínus dvěma lety stalo s citróny. Jelikož citróny kupuje víc lidí, než lilky, tak se to tenkrát rozebíralo a vysvětlovalo docela hodně. Španělské citróny došly, turecké ještě nebyly zralé, tak se asi dva měsíce dovážely podstatně dražší jihoafrické a jihoamerické.

Předpokládám, že důvod současného zdražení lilků je stejný. Nemyslím si, že by řetězce nakupovaly za stejnou cenu, jen po nějakém zvláštním duševním pochodu raketově zvedly marži.

1 0
možnosti
Foto

pořád tu máme ceny zeleniny o hodně lacinější než v Rakousku.

0 2
možnosti
Foto

... nevím kde žijete, ale v Německu stojí lilek 1,70 € za kg, a podobně ... zboží je tam kvalitnější a levnější dokonce u stejného prodejce - například Penny - v příhraničí plat prodavačky 12 tis. - pár kilometru za hranicí ve stejném obchodě,, má prodavačka plat 1000€ - a nemůže za to EU - mohou za to poměry u nás. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.