Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P43e25t17r 87H70a89n92n59i81g

20. 11. 2019 18:14

Jako aranžér a dirigent jsem kdysi natočil s nejznámějším afghánským zpěvákem několik jeho písní pro Československý rozhlas (ještě než tam začala podobná situace s hudbou, jako je nyní v Íránu se ženským zpěvem) a velice mne to bavilo. Afghánci jsou vlastně také perské etnikum, že, tak by to mohlo být zajímavé. V kolik hodin je začátek koncertu? Miluji word music.

2 0
možnosti
Foto

S41i22l30v29i25a 59S11u85t84o

21. 11. 2019 13:57

Dobrý den, v textu jsem to zapomněla zmínit. Začátek je tedy 29.11.ve 20:00, vstup od 19:30. Rezervace přijímá pan organizátor i telefonicky na 603216376. Lístky tuším už knihovna začala prodávat, ale nejsem si stoprocentně jistá.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.