Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TC

Velmi hezký článek, každý den bych ho poslal Burešovi, aby si začal vážit vojáků a vlastně celé armády. Velmi bych si přál, aby povolání voják získalo stejnou prestiž jako má ve vyspělých demokratických zemích.

11 0
možnosti
Foto

Autorko, skvělý blog.

Jsem ročník 1959, zažil jsem na vojně debily s IQ okolo 65, s hodností major a slaboduché agresory.

Jsem si jist, že dnes je to jiné.

Vám děkuji nejen za tento blog.

A vězte, že ne všichni se na vojáky dívají skrz prsty.,

16 0
možnosti
JK

Jasně že ne. Ale je to bohužel příliš časté, než aby to to mělo cosi jako "celospolečenskou prestiž". Babiš moc dobře ví, co je na těch billboardech napsáno. Taky blábolí cosi o mírovém summitu. Je to podobné, jako si mnozí mysleli, že stačí zavést sankce na iPhony a Rusko se zhroutí. A když někdo tvrdil, že to nepomůže, že Rusko je potřeba porazit na válečném poli..... Stejně to tak bude. Jenom obyčejných Rusů a Ukrajinců bude o dost míň, celý generace to pomele.

0 0
možnosti
JK

J47a71n 59K16a85r48a78s20e64k

19. 1. 2023 13:35

tohle je nadherny priklad, jak funguje evoluce.

Proste se trochu zmeni ty geny a evoluce, ktera ma hromadu casu pozoruje, co se z toho stalo.

V tomto pripade evoluce zkousi, co se stane, kdyz je z zeny vojanda. Kontroluje, zda je i v takovem pripade mozna ta dnesni pozadovana symbioza mezi zamestnanim a materstvim. A samozrejme je evoluce zvedava, co se geneticky za nekolik generaci z toho experimentu vyvine.

Vyhodne by tedy bylo, kdyby mela autorka nekolik deti z ruznymi otci. Pak by ta evoluce urcite rekla: "Thank you for your service".

0 0
možnosti
JB

J73i50ř34í 21B55o95č93e69k

19. 1. 2023 12:38

moje poděkování máte. tím spíš, že sám už na to nemám

1 0
možnosti
LL

Moc hezky napsáno, ale Vy fakt máte otce, ročník 1925?

1 0
možnosti
IL

I76v45a86n37a 58L47a88n89c47e

19. 1. 2023 12:06

Opravdu nádherně napsáno! Vojáci i policie mají můj obdiv, a proto vždycky říkám: Děkuji vám za práci, kterou děláte. Je opravdu velice náročná.R^R^R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.