Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

M87i96c48h80a42l 18H30a67u56f

19. 1. 2023 11:45

Patřím k těm, kteří zažili ZVS. V letech 1989-1991 Chápu Vaše rozhořčení, nicméně Vy prosím pochopte, že moje generace, generace předchozí a ještě i ty další, (poslední branci nastoupili 30.4. 2004) mají na vojnu negativní názor. Zažili jsme, zcela nedobrovolně, hrozné věci. Násilí, šikanu, buzeraci, ohrožení života. A někteří to dokonce nepřežili. A mnozí si neumí představit/nemohou uvěřit, že současná armáda funguje jinak.

2 0
možnosti
JK

To je zajímavý, v dobách mýho mládí staří chlapi na vojnu vzpomínali v dobrém. A to byly padesátky, co sloužili. Možná v tom hraje roli faktor toho ztracenýho mládí. Já teda získal v roce 2001 modrou (po 8 letech snažení), pak jsem se jí v roce 2017 zbavil a v roce 2018 jsem byl na AZ kurzu ve Vyškově. Nejlepší rozhodnutí. A ne že by buzerace atd. vůbec nebyla. Jenomže já jsem ten typ, co si pamatuje hlavně to dobrý. Proč se taky navěky trápit tím, že měl někdo nějaké hloupé řeči.

3 0
možnosti
Foto

Jestliže všichni masochisté vstoupí do Armády, co mají dělat chudáci sadisté? ;-D

0 0
možnosti
JK

Pěkný článek, no nicméně jak víme, dneska je normou slušnosti být diplomatem, ne vojákem, že...... Vojáci a jiné uniformy fuj, jak se teď píše skoro všude. - - - - Jinak Vy ten Vyškov vidíte hrozně romanticky. Asi jsem tam zaznamenal všechno, o čem píšete, ale mně to připadlo naopak hrozně pohodový - člověk dostal najíst, na Íčkách teplá voda, na cvičné ploše kvetoucí vřes a motýli, super jablka natrhaná u zámečku Ferdinandsko (jediné jídlo dne, to je pravda:-). Fyzicky to bylo o dost méně náročné než moje volnočasové aktivity - zahrádka, dřevo z lesa... Na můj vkus nás instruktoři jakožto záložky hodně šetřili. Jasně, kdyby tomu tak nebylo, půlka i více by to asi vzdala - ale zase, nevím, nemuselo by to být tak hrozný, lidi ve dokážou přizpůsobit. Nicméně, mám srovnání v tom, jaký je rozdíl mezi výběrkem AZ a profíků do Chrudimi - profíci musí prokázat ještě větší vytrvalost než AZ (a to je co říct - tam člověk potřebuje fyzičku, jakou 95% lidí nikdy v životě nemělo, a stejně mu to ještě nic nezaručí). Každopádně díky za článek, je sympatický, že se nás zastanete.

0 0
možnosti
JH

J67a15n 88H76u64r53k96a

20. 1. 2023 9:32

nechal jsem na ubikaci poklad 2 kazety s Karlem Krylem které jsem tajně šířil mezi kolegy mnohokrát kontráči hledali a...nenašli třeba jednou archeologové tento materiál najdou...už je to...34 let...R^ ale Vyškov mám rád mimo P-5...;-D

0 0
možnosti
RC

Díky za vaši službu V[>-]!!!

11 0
možnosti
JV

Ženy v Cockpitu jsou úžasné a sexy.

Jinak na štěstí ty bolševické doby, kdy čím blbější, tím větší vojenská hodnost jsou za námi.

6 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.