Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J50a81n 30H93u81r98k31a

20. 1. 2023 9:24

po krk v blátě myšlenky hlavou se honí až z tohohle bahňáku vylezu na záda torna přetěžká se hodí sadu min připnu k boku o samopal zakopnu každého půl kroku ale tam za obzorem v dál upřený je můj zrak až ležet budu tam po jejím boku slyšet jen jak její dech vášni nestíhá zapomenu rád na většinu dní v zákopech klapot pásů a rozkazy po zbytek roku...blízko je den kdy s ní do dáli zákrut silnic vyrazím...R^;-D

0 0
možnosti

Thank you for your service

2 0
možnosti

Opravdu skvele napsane!

2 0
možnosti

Krásně popsáno, moc děkuji za vaši práci (dobrovolnou). Jen chci poznamenat, že Armáda ČR má prý podle výzkumů veřejného mínění důvěru 75% občanů, největší ze všech institucí. A jak je vidět z vašeho líčení, oprávněně, vůbec se nedivím.

0 0
možnosti
Foto

J81a20n 56Š45i17k

19. 1. 2023 18:45

:-)R^ Hezký den

2 0
možnosti
Foto

super velká karmaR^R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1998x
Žiju na hranici dvou světů.. a občas i několika zemí, už pěkných pár let. Z donucení okolnostmi. Balansovat nad propastí mě tak nějak baví, závratěmi netrpím. Jsem upřímná, protože nemám moc co ztratit. Co nechci říci, prostě neřeknu, dokud mě nemučí. Pokud něco říci chci, stejně mi v tom nikdo nezabrání.

Jsem zaměstnancem jedné ze tří největších firem na světě a u toho se intenzivně zabývám exotickou, donedávna oficiálně "nepřátelskou" zemí. Studuji její moderní dějiny v doktorandském studijním programu a jako správný ekonomický kaskadér jsem vydala učebnici libozvučného indoevropského jazyka, kterým se tam mluví, tedy perštiny. 

Mám ráda odvážné lidi, sarkasmus a dobrou skotskou. Bez ledu prosím. A dvojitou. Dnešní doba si to tak nějak žádá.